Rytter: Ska vi skylla på domaren för att han spela upp oss och ner er i skiten gör en polisanmälan på det hahahahha. det är en vana för er domaren domare domaren missa annars har ni spela i NHL inte SHL nu är det Allsvenskan eller ????
+ 2