{8179} och Jåkkinen: Alltså varför ska vi byta ut spelarna från förra året? Vi måste fortsätta bygga på det här och vill Johan stanna så ska han ju självklart få göra det. Han har spelat här i 5 säsonger nu och Timrå har blivit mer än bara en klubb i mängden för honom. Och som Knylan säger så var han tillsammans med Galló en av våra bättre mot KHK
{8179}: Blir JP kvar så blir han det väl sannolikt inte som tilltänkt poänggörare på två kedjor, men som grävling är han ju grym. Han och Galló var väl typ bästa forwards mot KHK.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.