{8179}: Med tanke på att Drugge spelade största delen under Roger Forsberg som långt ifrån lyckades sätta ett stabilt försvarspel, så tror jag Drugge kan komma att utvecklas under Freddans filosofi. Tror dessutom han kommer trivas ypperligt socialt då lagsammanhållningen verkar vara grym bland Timrås ungtuppar. Han lämnade ju nämligen vita Hästen då han inte trivdes och kom tillbaks till västervik mitt i säsongen under Västerviks första år i HA. Nu tror jag alla förutsättningar finns att göra en liknande resa som Joel Persson gjort som faktiskt tog steget direkt från div 1 till SHL och Växjö.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.