1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1896123

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: har du problem? Bara mig du hugger på...men han som sa det sänker du inte...du måste ha problem...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
stoff: Det är väldigt genomgående i dina inlägg att du enbart antyder hur fel allt kring lagbygget är och hur dåligt det kommer gå för oss. Den inställningen har jag problem med ja. Jag tycker den är trist och framförallt inte det minsta konstruktiv.

Sv: Silly Season 2018/2019
Jag tror Nubben gör helt rätt som breddar med gräddan av allsvenska spelare, och så lite spets på det. Utvecklingspotentialen är förmodligen stor i de allsvenska spelarna, och lagbygget behöver inte anstränga budgeten för mycket. Det kommer bli ett stålbad första året vilket som, och det är absolut inga garantier att det skulle bli bättre om man värvade "legoknektar" tills pengarna var slut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.