Herminator: falk
Inlägg: 1896381
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
När hertigen av Wellington fick frågan vem han ansåg vara den störste härföraren genom tiderna, svarade han:
”I vår tid, i flydda tider, i alla tider – Napoleon.”
Fetfel.
Den störste heter numera...
- Fredrik Andersson!
Och jag tror att vår Ungrare slår trötta legokanadicker sju dagar i veckan.
Vill ha kontrakt nu.
Någon som vet om det blir auktion på den armlösa kavajen och cyklopet? Kan ge mer deg än Daléns relik till matchtröja.
”I vår tid, i flydda tider, i alla tider – Napoleon.”
Fetfel.
Den störste heter numera...
- Fredrik Andersson!
Och jag tror att vår Ungrare slår trötta legokanadicker sju dagar i veckan.
Vill ha kontrakt nu.
Någon som vet om det blir auktion på den armlösa kavajen och cyklopet? Kan ge mer deg än Daléns relik till matchtröja.
+ 10