+ 10
Inlägg: 1897919
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Har ingen bra känsla vad gäller Haugen. Och inte blev den bättre ikväll...
Lär nog vara stor chans/risk att han hamnar hos oss är jag rädd för. Han är ju ingen dålig målvakt i.o.f.s men är han en vinnare...?
Brattström får väl ta förstaspaden då o visa vilken talang han är👍!
Lär nog vara stor chans/risk att han hamnar hos oss är jag rädd för. Han är ju ingen dålig målvakt i.o.f.s men är han en vinnare...?
Brattström får väl ta förstaspaden då o visa vilken talang han är👍!
+ 8
Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Tror inte jag heller riktigt... men vad har vi att välja mellan?
+ 1
kan väl förstå att Nubben inte har att vraka och välja bland målvakter, men tror inte att Haugen är den matchvinnarmålvakt Timrå behöver.