Inlägg: 1898030
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
hubbenorlen: Gemensam nämnare för mindre lyckade värvningar är namnen. Nubbs har helt enkelt köpt efter hur coolt namn spelaren har. Wade Böörgman och Hundrapundaren är ju helt ok namn och Mac Hulda är inte heller så pjåkigt. Karl Schnabel är ett respektingivande namn men han tycker jag var riktigt funktionell på isen också.
Annars skulle vi haft Bob Beers medan han höll på 😉
Annars skulle vi haft Bob Beers medan han höll på 😉
Väldigt random värvning. Fattar inte vad Nubben såg i denna 175 cm långa backvärvning som hamnade på 69:e plats i NCAA:s poängliga.
Helt ofattbart.