1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1899105

Sv: Apropå nånting...
{8179}: Aha! Hoppas de pengarna går rakt tillbaka in i juniorverksamheten, så att vi fortsätter utveckla våra ungdomar. Det är där vår framtid ligger, inte i en svindyr stjärnspelare som gör slut på pengarna på en säsong.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: På tal om juniorverksamheten och lyfta fram den, eller föreningen i stort, Olofsson och Hållander är denna vecka på NHL Combine i Buffalo, inte ett ord från föreningen om detta. Nu menar jag inte att man skall lyfta fram just dem, mer att man skall informera och passa på att slå sig för bröstet att man har två spelare på plats. ST verkar ju ha somnat in rejält..

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Huvudet på spiken, som vi säger i Vindsele.
/Klas Göran

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...