{4606}: jag åker oxå från sthlm. Ska absolut vara med på SHL premiären. Ge grabbarna i laget råg i ryggen och en supportchock. Det vore fett med några hundra på läktaren. Trummor och sång i 60 min.
Hallåj Alla Tikare i Sommar värmen!!! Ska personligen åka bus ner till stationen i Linköping och vandra den sista biten i min röd/vita match tröja med matchande keps och halsduk,ska bli ett sant nöje att äntligen och åter se våra ”krigare” i Linköpings hallen,vi brukar ju spela bra i den hallen,och vinster har det ju blivit förut där också....!!! Så håll ut Timråiter och väl mött i Linköping på våran premiär återkomst till den absoluta högsta serien...😋😏😛 TIMRÅIK4EVER🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.