+ 15
Inlägg: 1901921
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2018/2019
EArk: märkligt att diverse media har skrivit och kallat att han ska spela med Timrå nästa säsong som ”glädjebesked” när inget annat någonsin varit på tapeten.
Sen för att att gardera mig mot folk som inte läser ordentligt: såklart bra att han spelar för oss, men det hade snarare varit ett sorgebesked om han lämnar än ett glädjebesked att han är kvar med tanke på att han redan var kontrakterad till oss och inte ryktats vara påväg bort på något vis.
edit: Ja jag är en grinig jävel men finns inget värre än när ord med antydan används klumpigt/fel
Sen för att att gardera mig mot folk som inte läser ordentligt: såklart bra att han spelar för oss, men det hade snarare varit ett sorgebesked om han lämnar än ett glädjebesked att han är kvar med tanke på att han redan var kontrakterad till oss och inte ryktats vara påväg bort på något vis.
edit: Ja jag är en grinig jävel men finns inget värre än när ord med antydan används klumpigt/fel
+ 5
Sv: Silly Season 2018/2019
EArk: Helt sjukt va snabba de är att kontraktera unga killar. Kul för dig Filip iallafall. Och för TIK:s ungdomsverksamhet.
+ 5
Utlånad till oss nästa säsong