Duncan: Alltså inte så att jag inte tror och hoppas att vi har spelare som kan ta väldigt stora kliv. Det är ju det jag skriver, att det är lite tjusningen med det här laget och som gör oss svårbedömda.
Men initialt om man krasst ser till trupp och meriter i nuläget (och tänker bort överraskningseffekt samt spelare som k a n utvecklas enormt. Sånt är ju ändå lite av ett lotteri), är lite nyfiken på vilka 2-3 lag du tror kommer vara bakom oss? Mora känns som en självklar kandidat där. Men sen?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men initialt om man krasst ser till trupp och meriter i nuläget (och tänker bort överraskningseffekt samt spelare som k a n utvecklas enormt. Sånt är ju ändå lite av ett lotteri), är lite nyfiken på vilka 2-3 lag du tror kommer vara bakom oss? Mora känns som en självklar kandidat där. Men sen?