T T: Norell klar för Djurgården vad det verkar, vilket borde betyda att de släppt tankarna om Ahnelöv. Vore väl inte alldeles helt fel om vi är med i dragkampen om Ahnelöv.
Nån som varit in på SHLs webbutik och försökt beställa Timrå merchandise? Kollade för skojs skull efter en luvtröja men döm om min förvåning att där säljs inte TIKs utan KHKs. Gick då vidare till mössor och halsdukar etc etc och samma sak där. Fjolårets kollektion fortfarande :-(
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.