1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1903329

Sv: Silly Season 2018/2019
Algot Landin anser jag ska förtjäna en plats tyckte han visade upp ett riktigt klokt spel förra säsongen, om han blir den ena backen in så borde det finnas mer att tillgång för den defensive försvarsgeneralen, då A Carlsson långtidsskada bör påverka lönekostnaderna positivt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
lungan: möjligen som 8e back vad man sett hittills, tyckte det var knepigt att man släppte Dalroth var ju outstanding tillsammans med Larsson var ju det som var kanon allafall i mina ögon playoffet var dessai 1line alla matcher i HA finalen och Direkt kvalet till SHL... Jag kan inte ha fel...

Sv: Silly Season 2018/2019
lungan: Fast Landin blev ju också skadad sist. Knä...inte lika illa som Carlsson dock utan det skulle handla om nån/några veckor. Men ändå...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.