1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1903597

Sv: Apropå nånting...
Sune: nja, visst har vi ingen Mikko Lehtonen men tycker att spelare som Kinnvall och Hardegård har potential i PP (Drugge har jag sett för lite av för att säga något om).

Visst återstår det att se hur de klarar av steget till SHL men Nubben har nog inte råd med en PP-back som skulle vara ett noterbart steg upp i kvalitet. Nej räknar med att de backar man tar in (om det blir mer än 1) blir åt det defensiva hållet. Det får nog bli en bonus om de har offensiva egenskaper utöver det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Känns som att man verkligen vill se ngr linjer i spelet till SCA cupen. Vi har inte visat ngr shl tendenser ännu..

Sv: Apropå nånting...
Vart är de individuella spelar betygen efter matcherna?

Man vill veta mer detaljer 😃

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.