Jensen_12: Det var sagt från början när de gick ut med att de skulle över med truppen att dom skulle sända matchen. Tyvärr blev det bara liverapportering.
Inlägg: 1903671
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
kaofl: Det var ju synd. Men å andra sidan, med kvalitén från ispremiären i åtanke var det kanske lika bra att det inte blev någon sändning.. =)
+ 3