1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1903760

Sv: Apropå nånting...
{4606}: Håller med. NORRLANDS HALL & KAPELL är en viktig del av laget i vårt hjärta. Största sponsorn ger våra färger liv och kraft! All respekt till detta företag, OCH ALLA ANDRA, som pumpar in sponsordeg.

Jag brukar själv försöka att stötta företag som stöttar Timrå IK så gott jag kan. Gifter jag mig en gång till, då får det bli i ett ”kapell” av PVC producerat och rest av NHK! Så klart!

Det jag om möjligt saknar är ett kraftfullt TIK-brandat dusch-draperi av tung PVC i supportershoppen, inget jävla tunt plastfladder som blötlimmar mot kroppen. Ett sådant skulle ge tyngd åt livets blöta baksidor.

Lite grönt har aldrig skadat. Förutom Miljöpartiet förstås...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.