1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1903853

Sv: Silly Season 2018/2019
bisterfinnen: Fast jag vet inte om det är kampen om 8:e-platsen i HA han ser som höga ambitioner. Blir det HA vill han nog till ett förväntat topplag.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Fast jag vet inte heller om det är kampen om 14:platsen i SHL han ser som höga ambitioner. Tror att han vill spela för ett mer förväntat topplag i SHL isåfall,kanske för ett lag som har vunnit ett SM guld?

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: fast nu är det väl skillnad på ambitioner och verkligt utfall? Modos ambitioner lär ju vara avancemang men verkligheten har ju visat sig vara kampen om plats 8 (hittills i a f). Jag har tänkt exakt samma tankar som många av er här inne har vädrat men tror ni Nubben har så jävla dålig koll att han inte vet om att Fäldt är tillgänglig på marknaden? Endera är han för dyr, har redan tackat nej eller så anser Nubben att han inte passar in.

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Vi kommer slåss om att gå upp. Vi kommer gå upp.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.