JobbaPuck: TE har iaf gjort mer poäng i ett sämre lag än AS så vet inte om du har belägg för påståendet o åldersmässigt skiljer det ett år, men ingen garanti finns hur nån av dem ska lyckas i nya ligor o andra miljöer
Heyerdal: Nä men vafan grym värvning, det lär ju bli minst SM guld igen...Hoppas domarna lyssnar bättre i år...Heart of hockey är ju fantastiskt, man kan ju inte ha minioner som domare, vem behöver tre kronor när MoDo finns..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.