1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1904679

Sv: Foppa i kjol?
bisterfinnen: Jag förstår att du åsyftar en viss fot.

Varsågod, ta sats och kör. Innan du börjar vill jag bara påpeka att från det här hållet handlar det till stor del om självkritiken att lägga av när man borde.

Svarskommentarer

Sv: Foppa i kjol?
mikenomad: Zäta har ju dock varit rätt tilltygad ett tag.
Sen kan jag väl tycka att man måste få lägga av när man själv känner och vill.

Foppa t.ex. var ju inte direkt så han inte bidrog efter sina comebacker förutom möjligtvis den sista på 2 matcher. (Men efter dom la han ju av också)

Det säger väl lite om hur mycket Zäta, Foppa m.fl brinner för hockeyn när man fortsätter försöka göra det man älskar än fast det innebär massa smärta och eventuellt livslånga konsekvenser.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.