mikenomad: Håller med. En fullständigt nykter och balanserad analys. Men visst märker man mellan raderna att det fortfarande bultar ett varmt Timrå-hjärta hos Sanny?
RunarUp: kloka ord av vår förre kapten men jag tycker Kinnvall är nog så bra powerplay back behövs som sagt 2 backar so m tar för sig dom har de inte nu...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men visst märker man mellan raderna att det fortfarande bultar ett varmt Timrå-hjärta hos Sanny?