josha840: Nej Modo spelade väl ingen matvh igår? Mötte ju Björklöven förra veckan. Kanske körde nån annan träningsmatch i och för sig?
Inlägg: 1905053
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hallå, aldrig har väl uttrycket ”spank the monkey” känts så relevant som nu 😂
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: my bad. Trodde alla spelade samma dag. Heta känslor iaf. Klart underhållande om man är lite undernärd på hockeyunderhållning.