Rytter: Först vill du ha en redogörelse för skadorna och sedan börjar du prata om ”glaslirare”, classic modofan.
Kanske det var synd för er att domarna inte släppte slovaken på Wernblom igår? Lite respekt i den grabben skulle göra honom gott då han bitvis verkar kunna spela hockey.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kanske det var synd för er att domarna inte släppte slovaken på Wernblom igår? Lite respekt i den grabben skulle göra honom gott då han bitvis verkar kunna spela hockey.