1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1905208

Sv: Apropå nånting...
{297}:

Wow du skulle bli en grym tränare. Vila nyckelspelare när man letar efter formen och hitta ett eget spel och sätta formationerna låter ju smart. Just nu behöver ju laget all tid tillsammans i match situationer.

Eftersom du fortfarade inte vill svara på carlsson situationen och ifall anledningen var vårdslöstspel så hjälper jag dig.

Tycker du det låter som han blev överfallen, hade det inte låtit annorlunda ifall han var utsatt för fulspel?

I första försäsongsmatchen mot Modo hoppade axeln ur led på nytt.

– Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag hamnade i något konstigt läge, något ytterläge, säger Carlson.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rytter: och du skulle bli en grym modosupporter.

Jag skrev väl inte att han blev överfallen? Jag skrev att han åkte på en sen tackling långt efter han spelat bort pucken av en spelare som mest åker runt och letar bentacklingar och slagsmål.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.