{6870}: Jo men det har dem eftersom de var Modosupporters.
Inlägg: 1905448
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Dom flesta förstår vad jag menar sen finns det små personer som dig som inte begriper. Till er andra ber jag om ursäkt för vad den där skaran till idioter har ställt till med under de senaste åren. Det är inget vi Modoiter förespråkar.