Inlägg: 1905776
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:
Jag tror vi nått förlikning. Ett steg tillbaka är utlovat av ansvarig moderator och jag är nöjd med den uppgörelsen.
Case closed
Jag tror vi nått förlikning. Ett steg tillbaka är utlovat av ansvarig moderator och jag är nöjd med den uppgörelsen.
Case closed
+ 4
Hur går det i moderator-gate?