mikenomad: 5-2 i öppen kasse till slut men matchen har varit dystrare än en magsjuka över julhelgen. Jag fattar inte hur vi ska klara oss med dom här backarna i höst.
{297}: Kan det vara så att man prövar lite olika kombinationer mot ett något enklare motstånd. För att kolla om det kan vara något att satsa på. Matchen mot Luleå kommer kanske att visa just detta. Jag har ganska länge varit lite impad av "Freddans" sätt att led laget
{297}: Det kommer vi inte göra. Obegripligt att kassan är så tom att det inte gått att mönstra en backbesättning som åtminstone sett ut som toppen av HA.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.