{297}: Det kommer vi inte göra. Obegripligt att kassan är så tom att det inte gått att mönstra en backbesättning som åtminstone sett ut som toppen av HA.
mikenomad: Har någon utanför Timrå IK förstått hur det här med de 38 miljonerna + de 3-4 miljonerna för E.P, J D m.fl. funkar? Har allt kommit in till TIK...i så fall...var är pengarna? Betalas de ut i portioner...när då? Hur kan vi ha ett sämre lag nu än i HA med 42 miljoner extra? Var är pengarna?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.