Zambonin: Håller med! vi måste vara betydligt kaxigare om vi ska kunna plocka poäng i vinter!! hoppas vi får in Jalasvaara och ev en till rutinerad back sen så skulle vi verkligen behöva en spetsforward också men det kommer vi nog inte ha råd med, kanske är dags för en insamling? har förhoppningar om att det kommer bli bättre men vi måste värva något om vi ska vara kvar i Shl 2019 det är en sak som är jävligt säker!!
+ 2