hockeyärnice: Nubben säger ju att folk har ingen aning om vad det kostar med spelare. Det skulle vara intressant att veta lite mer ang, detta. Vi har Svedberg som säkert har en hög SHL-lön, men de övriga spelarna kan ju inte ha lyckats förhandlat till sig så mycket. Det är ju mer eller mindre ett AS-lag.Jag tycker att det är otroligt märkligt om man inte kan ha en riktigt bra spelare i varje lagdel (Utan att riskera ekonomin) Jag hoppas att styrelsen tänker till en gång till, budgeten MÅSTE utökas.
+ 1