1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1906578

Sv: Apropå nånting...
Blir det nått folk till Linköping? Jag åker från Skåne på fredag. Blir dock sittplats för mig, har en måttligt intresserad kompis med mig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
josha840: En av sönerna och en inflyttad student kör från Växjö.
Kan tyvärr inte åka med själv och äldste grabben har inflyttningsfest i nya huset. Så det blir en decimerad skara denna gång.

Sv: Apropå nånting...
josha840: Två bussar från Timrå blir det väl.

Räkna med ett gäng 08-Tikare som tar motorvägen mot Linköping tippar på 20-30 st. Tik-Bergslagen får dit 4-5 pers. Plus att det säkert dyker upp 15 -30 Tikare från närområdet.

Vi försöker komma i skaplig tid och brukar köpa ståplats direkt vid hallen.

Linköping var förr Sveriges otrevligaste mot besökande supportrar. Hoppas detta ändrats.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer