josha840: En av sönerna och en inflyttad student kör från Växjö. Kan tyvärr inte åka med själv och äldste grabben har inflyttningsfest i nya huset. Så det blir en decimerad skara denna gång.
Räkna med ett gäng 08-Tikare som tar motorvägen mot Linköping tippar på 20-30 st. Tik-Bergslagen får dit 4-5 pers. Plus att det säkert dyker upp 15 -30 Tikare från närområdet.
Vi försöker komma i skaplig tid och brukar köpa ståplats direkt vid hallen.
Linköping var förr Sveriges otrevligaste mot besökande supportrar. Hoppas detta ändrats.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer