1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1906580

Sv: Apropå nånting...
josha840: Två bussar från Timrå blir det väl.

Räkna med ett gäng 08-Tikare som tar motorvägen mot Linköping tippar på 20-30 st. Tik-Bergslagen får dit 4-5 pers. Plus att det säkert dyker upp 15 -30 Tikare från närområdet.

Vi försöker komma i skaplig tid och brukar köpa ståplats direkt vid hallen.

Linköping var förr Sveriges otrevligaste mot besökande supportrar. Hoppas detta ändrats.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Tyvärr systrar och bröder kan jag inte komma loss till matchen i Linköping. Hade varit så grymt kul att mötas upp med er HS folk och skrika mig hes tillsammans. Visa nu hockeysverige vilket hockeyintresse det finns i Timrå och vad de gått miste om de senaste åren utan oss i finrummet.

Sv: Apropå nånting...
Smokey: ..såååå runt 200st Tikare på plats kanske?? Snyggt!

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Vågade inte chansa på ståplats så vi bokade sittplats ovanför. Bidrar med tre supportrar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer