mikenomad: ? Det visade att det är en ledbandsskada, en bristning, på det inre sidoledbandet. Det är ingen skada på menisk eller korsband och det är positiva besked, säger Johnny Karlsson, Timrås läkare, med reservation för att ytterligare en ultraljudsundersökning ska göras på måndag.
Men i förhållande till hur det kunde varit så har Ohlsson alltså klarat sig bra.
? Nu lägger vi upp en plan för rehabilitering. Vi har räknat på att han kommer ut på is inom fyra?sex veckor.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
? Det visade att det är en ledbandsskada, en bristning, på det inre sidoledbandet. Det är ingen skada på menisk eller korsband och det är positiva besked, säger Johnny Karlsson, Timrås läkare, med reservation för att ytterligare en ultraljudsundersökning ska göras på måndag.
Men i förhållande till hur det kunde varit så har Ohlsson alltså klarat sig bra.
? Nu lägger vi upp en plan för rehabilitering. Vi har räknat på att han kommer ut på is inom fyra?sex veckor.