1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1908846

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Webmaster: Vem hade å andra sidan trott att det skulle vara Timrå som känns mest hungriga när det står 2-2 med en minut kvar. Mycket stolt över insatsen!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Woody Jokinen: Samma här! Otroligt nöjd med starten. Hade förväntat mig 0 poäng efter 4 matcher. Vi har 4 efter 3. Nu tar vi Färjestad på torsdag!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Woody Jokinen: Visst; surt att tappa en 2-0-ledning. Men ändock; oavgjort borta mot SAIK. Ja, tack.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Fantastisk arbetsinsats.
Men mot SAIK straffar sig minsta misstag...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.