1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1908911

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Tycker ni blev bestulna på segern ikväll tyvärr. Först och främst av att ni inte spelade Svedberg, vilket ni får skylla på era lagledare över. Han hade aldrig släppt in två så där billiga mål. Sedan av domarna som släppte en solklar Skeåutvisning i övertid och sedan tog en riktigt hårt utdömd utvisning på er. SHL-domarna har tyvärr ingen balans i deras dömande utan det är ett ständigt lotteri där crosscheckningar i huvudet kan frias och sedan går de på en diving. Det är hur som helst en imponerande start av er och ska bli kul se mitt Luleå möta er senare. Lycka till denna säsong.

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.