1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1908916

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Reign in red: Tycker inte heller som helhet att man kan klandra Brattström för poängtappet. Han var inte jättetät direkt i sista perren, men samtidigt räddade han en del tidigare under matchen som gott och väl kunnat vara mål. Första målet är dessutom till klart störst del Drugges och att kräva att målisen ska rädda ett friläge från kanten varje gång är inte rättvist.

Andra kändes klart svagare samtidigt som han hade en del missflyt. Om t ex Svedberg bara haft ett uns missflyt i förra matchen på två situationer som pucken läckte igenom honom så hade han släppt in 3 istället för 1.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.