Reign in red: Jag känner att jag håller med både dig och Olle. Självklart står Brattis för en klart godkänd SHL-debut men lika självklart kostar hans tveksamma ingripande oss poäng. Vill man då försöka göra en rättvis bedömning av en målvakts otacksamma uppgift bör man leta upp tillfällen i matchen där hans ingripanden var avgörande åt andra hållet. Men visst, en målvakt får inga omtagningar, miss=mål i arslet=bära hundhuvudet
Nå, det här är ett ovanligt vackert stycke saxat ur AB:
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nå, det här är ett ovanligt vackert stycke saxat ur AB: