1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1908938

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Reign in red: Jag känner att jag håller med både dig och Olle. Självklart står Brattis för en klart godkänd SHL-debut men lika självklart kostar hans tveksamma ingripande oss poäng. Vill man då försöka göra en rättvis bedömning av en målvakts otacksamma uppgift bör man leta upp tillfällen i matchen där hans ingripanden var avgörande åt andra hållet. Men visst, en målvakt får inga omtagningar, miss=mål i arslet=bära hundhuvudet

Nå, det här är ett ovanligt vackert stycke saxat ur AB:
Uppladdat:

500x0-img20180922213821.jpg


Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
mikenomad: Tommy Samuelsson efter matchen: "Det är fler lag än vi som kommer få problem med Timrå, det kan jag garantera".

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.