1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1909857

Sv: Apropå nånting...
luffaren: tycker ändå vi ska ta in en bra back till och låna ut Söderberg, så har vi att ta av vid skador.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Den här nya lånesnurran som infördes försvårar alldeles för mycket. Vad var det som beslutades? Var det att max två spelare (+målvakt) fick lånas in från SHL till HA? Även om vi haft stor nytta av lån under vår HA-sejour så är det trots allt bara bra tror jag, åtminstone för klubbarna. Däremot är det säkerligen så att spelarna som befinner sig där i gränslandet (Lukas Enqvist t.ex.) blir väldigt lidande.

Söderberg får det nog väldigt trångt framöver också, vilket känns lite synd. Tror det finns förutsättningar i honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer