Inlägg: 1910483
Svarskommentarer
Sv: Timråholken
Lillberra: Med förståelse för att jag ses som väldigt gammelmodig, men någonstans hade det varit riktigt härligt med Rockymusik i samband med match! Får nämligen rejäl Rockyfeeling när jag ser, det på förhand nederlagstippade laget, kriga på isen.
+ 4

Avicii Levels kanske Som introlåt. Klappvänlig och med ljusstark mediakub!