1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1910540

Sv: Timråholken
Lillberra: Med förståelse för att jag ses som väldigt gammelmodig, men någonstans hade det varit riktigt härligt med Rockymusik i samband med match! Får nämligen rejäl Rockyfeeling när jag ser, det på förhand nederlagstippade laget, kriga på isen.
Uppladdat:

500x0-37773479-19d4-4042-8ce0-523d267ee330.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Timråholken
PontusPilatus: kanske inte intro, men absolut någonstans. Finns väl ingen karaktär så förknippad underdog som Rocky?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.