+ 3
Inlägg: 1910627
Svarskommentarer
Sv: Timråholken
Smokey: Satt och lyssnade Pet Shop Boys av ngn anledning och deras "you are always on my mind" skulle nan kunna skriva om till en fin Timrå Hymn.
"Vi är Timrå röd och viiit, vi är Timrå röd och viiit.."
"Vi är Timrå röd och viiit, vi är Timrå röd och viiit.."
+ 1
”Det luktar jobb, det luktar pengar och det luktar hockey”.