+ 1
Inlägg: 1912818
Svarskommentarer
Sv: Timråholken
Kulltorp: Tycker det finns fler låtar av Pet Shop Boys som har lite hymnkänsla, Go West lär definitivt kunna användas, t.ex. "Timråååå, vi ger aldrig upp. Timrååå, vi ger aldrig upp..." Eller liknande text. Vore kanon att sätta upp några sådana.
Sv: Timråholken
Kulltorp: Det är tur du har bättre smak gällande vilket lag du håller på än den musik du lyssnar på ;-)
+ 1
"Vi är Timrå röd och viiit, vi är Timrå röd och viiit.."