Inlägg: 1910629
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gewe: Har sett hemmamatcher med Rangers och New Jersey och det var skapligt med folk men inte fullsatt direkt.
Då(2010) gick biljetterna på 55-60 dollar för rätt skapliga platser.
Då(2010) gick biljetterna på 55-60 dollar för rätt skapliga platser.
Sv: Apropå nånting...
Gewe: Höga spelarlöner=Dyra biljettpriser.
Då lockar man inte marginal åskådarna i ett land där hockey är 4-5 största sporten..
Kanada däremot är en annan femma, där är det BARA hockey så där finns också ett stort intresse även i dom minsta byhålorna.
Det är ju gott med öl😊
Då lockar man inte marginal åskådarna i ett land där hockey är 4-5 största sporten..
Kanada däremot är en annan femma, där är det BARA hockey så där finns också ett stort intresse även i dom minsta byhålorna.
Det är ju gott med öl😊
Är väll endast dom kanadensiska lagen som ligger uppåt som siffrorna och ett par amerikanska där hockey är stort
Fråga majoriteten av amerikaner så har dom aldrig hört talas om Sidney Crosby