1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1912143

Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
mikenomad:
Kan bara instämma. Var ju och såg premiären i Linköping med 3 av mina 4 söner och det har hänt mycket sedan dess. Underbara skalper har vi tagit så här i början av säsongen. Men vi är dock bara i början. Förlusten emot Skellefteå var onödig och likaså tappet mot Brynäs. Men som helhet är jag toppennöjd. Poäng i 4 av 5 matcher..
15:15 släpps puckuslingen igen...
Dä bar å åk mot 3 poäng..
Vive la Timrå IK ❤

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
Tycker ändå att biljettläget se helt ok ut! Familjeläktaren bör nog öppna dem översta raderna för försäljning snart. Ser ut att kunna bli mer folk idag än mot Färjestad iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer