1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1912161

Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
Tycker ändå att biljettläget se helt ok ut! Familjeläktaren bör nog öppna dem översta raderna för försäljning snart. Ser ut att kunna bli mer folk idag än mot Färjestad iaf.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
Smetovish: Ja vore ju kul om vi åtminstone nådde 4000! Nåt mer vågar man nog inte hoppas på.
Vad gäller matchen blir det nog lite annorlunda uppträdande idag som Mora kommer bjuda på. Eller rättare sagt de kommer inte bjuda på nåt. Så tålamod gäller idag. Men känns lite sådär inför matchen. Men hoppas på samma noggrannhet och ödmjukhet så ska detta kunna gå vägen 👍!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
Smetovish: Ja varför öppnad inte övre raderna på familjeläkare?
Jag behöver boka 5 platser men det går inte :(

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer