Smetovish: Ja vore ju kul om vi åtminstone nådde 4000! Nåt mer vågar man nog inte hoppas på. Vad gäller matchen blir det nog lite annorlunda uppträdande idag som Mora kommer bjuda på. Eller rättare sagt de kommer inte bjuda på nåt. Så tålamod gäller idag. Men känns lite sådär inför matchen. Men hoppas på samma noggrannhet och ödmjukhet så ska detta kunna gå vägen 👍!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad gäller matchen blir det nog lite annorlunda uppträdande idag som Mora kommer bjuda på. Eller rättare sagt de kommer inte bjuda på nåt. Så tålamod gäller idag. Men känns lite sådär inför matchen. Men hoppas på samma noggrannhet och ödmjukhet så ska detta kunna gå vägen 👍!