1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1912840

Sv: Timråholken
Kulltorp: Tycker det finns fler låtar av Pet Shop Boys som har lite hymnkänsla, Go West lär definitivt kunna användas, t.ex. "Timråååå, vi ger aldrig upp. Timrååå, vi ger aldrig upp..." Eller liknande text. Vore kanon att sätta upp några sådana.

Svarskommentarer

Sv: Timråholken
Perreman: Gillar f.ö. tex Nashvilles låt när motståndarlaget får utvisning. Haj-temat...ni vet...dodododododododododo...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.