1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614838 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1913269

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
{297}: Herregud vad trött jag är på din pessimism. Har jag ens sagt vad du antyder? Du öppnar bara käften om det finns nåt att klaga på.
Om vi har två målvakter måste ju bägge två få spela. Hur kan du ens ifrågasätta det?
Ingen förstemålvakt klarar av att spela samtliga matcher.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
hubbenorlen: vill inte såra ditt ego men jag skriver inte för att göra dig trött. Tycker jag har skrivit massor av positiva saker efter vår fantastiska inledning av serien, du kanske var någon annanstans då...seglandes på något rosa moln eller nåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.