Woody Jokinen: Ser lite ut som sist vi mötte LHC borta. Vi har mycket puck, men LHC trycker effektivt ut oss i hörnen och efter sargerna. Blir inte så många farliga chanser.
Kerstin_k: Tråkigt. Slarv och strul när vi ska skapa tryck. Tycker Kinnvall slagit lite slarviga passningar idag. Jaja ..tycker att det är mycket positivt idag ändå. Nya tag på lördag mot ett DIF som fått nya NHL förstärkningar och som kommer trycka på rejält mot oss. Kämpa TIK!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.