1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1913358

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
{297}: Visst är det så. Svedberg borde stå alla matcher han orkar med - egentligen. Då har vi störst chans att vinna.

Men det blir lite att jämföra äpplen och päron. Svedberg med sm-sluspel, NHL och KHL mot Brattströms... tja... J20-rutin. Är väl kanske bättre att Brattström får känna på det här nu och inte mot slutet av serien där vi - gud förbjude - verkligen kan ha kniven mot strupen.

Hur som; vi är rörande överens om att vi har störst chans med Svedberg i mål. Oavsett motstånd. När det är vettigt att lira Brattström - där skiljer sig åsikterna. Vi får helt enkelt lita på att Freddan vet bäst i frågan.

Men; Svedberg står på lördag. Allt annat vore märkligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.