1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1913363

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
Även om en förlust alltid är en förlust och känns sur så fanns det mycket positivt att se ikväll i alla fall.
#57 ser ut att vara hur vältränad som helst, otrolig speed han har på rören. Hållander var också riktigt bra idag tycker jag, han är så rejäl och vinner mycket puckar. Hampus larsson som vanligt ordentligt bra. vissa backar hade det dock lite tyngre. drugge, hardegård, molinder blev fastkörda långa stunder. Ska bli intressant att se vad Janne kan tillföra i laget med.

LHC var tyvärr för bra ikväll. Det är just såna här matcher man behöver en målvakt av Svedbergs kaliber för att ta poäng utan att påstå att vi var utspelade på något sätt.

Svarskommentarer

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
Smetovish: Just det där att inte bli utspelade känns bra. Det börjar kännas mer och mer som att vi har möjligheten att klara oss från kval.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.